Hebt u zich ook voorgenomen om eindelijk eens wat aan uw lichaamsgewicht te doen en te zorgen dat uw lichaam er beter uit gaat zien? Dan zijn hierbij natuurlijk verschillende zaken van belang. Allereerst is het belangrijk dat u voldoende beweging krijgt, een goed fitness schema kan u daarbij helpen. Daarnaast is ook een uitgebalanceerde voeding natuurlijk van belang. Door deze twee zaken met elkaar te combineren, kunt u ervoor zorgen dat ook u het lichaam krijgt dat u altijd al hebt willen hebben. Bij het maken van een fitness schema voor uzelf is het natuurlijk belangrijk om na te gaan welke delen van uw lichaam u precies aan wilt pakken. Het is nooit goed om zomaar wat oefeningen te gaan doen, u moet altijd gericht gaan trainen om een goed resultaat te bereiken. Voordat u aan het sporten gaat en voor uzelf een fitness schema gaat verzinnen, is het daarom verstandig om eerst er eens voor te gaan zitten en te bekijken welke lichaamsdelen vooral oefening nodig hebben. Hebt u vaak last van uw rug, bijvoorbeeld doordat u veel zittend werk doet, dan kan het goed zijn om speciale oefeningen hiervoor in uw fitness schema op te nemen. Sommige mensen willen graag gespierde armen en schouders krijgen, terwijl anderen zich liever meer richten op de buik of op de benen. Zoveel mensen, zoveel wensen. En dus ook zoveel verschillende schema’s met oefeningen die kunnen helpen. Het is belangrijk dat uw fitness schema altijd zo specifiek mogelijk op uw wensen toegesneden is. Alleen op die manier kunt u die delen van uw lichaam aanpakken die u het meest storen.

Oefeningen voor uw fitness schema

Wilt u graag meer bewegen en uw lichaam sterker, gespierder en gezonder maken door oefeningen te doen? Dan hebt u natuurlijk baat bij een fitness schema dat helemaal op u toegesneden is. U kunt natuurlijk zelf een schema samenstellen, maar aangezien u geen professional bent op dit gebied, is de kans groot dat u het dan niet op de juiste manier aanpakt. Wilt u echt een goed fitness schema krijgen, dan bent u bij Fitnessschemas.nl aan het juiste adres. Zij kunnen u hier echt bij helpen. Op hun website vindt u een handig overzicht met allerlei oefeningen, waarbij vermeld staat welke spieren u daar precies mee traint. Aan de hand hiervan zou u natuurlijk een fitness schema voor uzelf op kunnen stellen. Maar u kunt er beter voor kiezen om een schema op maat aan te vragen. Zij hebben namelijk verschillende schema’s opgesteld met oefeningen die een bepaald deel van het lichaam zo efficiënt mogelijk trainen. U kunt dan denken aan:

  • gewichtsverlies dames voor beginners of voor gevorderden
  • gewichtsverlies heren voor beginners of voor gevorderden
  • krachttraining dames voor beginners, gevorderden of experts
  • krachttraining heren voor beginners, gevorderden of experts
  • 6pack workout voor thuis
  • dames benen, billen, buik training
  • marathontraining voor beginners, gevorderden of experts

Deze verschillende schema’s kunt u tegen een lage vergoeding bij hen opvragen, zodat u heel gericht aan de slag kunt gaan met het trainen van uw lichaam. Het fijne van hun schema’s is dat ze heel duidelijk zijn, de uitleg bij iedere oefening is helder en u krijgt er bovendien goede afbeeldingen bij, zodat u kunt zien hoe de oefeningen uitgevoerd moeten worden. Hebt u eenmaal een fitness schema bij hen gekocht, dan houdt de begeleiding niet op. U kunt altijd bij hen terecht voor vragen over uw fitness schema, voor extra informatie of voor advies. U wordt dus niet aan uw lot overgelaten op het moment dat de verkoop afgerond is.

Voedingsschema

Zoals gezegd is alleen een goed fitness schema niet voldoende om uw lichaam te veranderen in uw ideale lijf. Natuurlijk zijn de oefeningen wel van groot belang, maar ook de juiste voeding is belangrijk. Daarom kunt u bij Fitnessschemas.nl niet alleen maar terecht voor een fitness schema op maat, maar ook voor een voedingsschema op maat. Veel mensen die het woord dieet horen, denken aan afvallen. Maar voor het creëren van een goed gevormd lijf kan het soms juist nodig zijn om aan te komen. En dan hebben we het natuurlijk over het aankomen in spiermassa. Als u uw fitness schema combineert met een goed voedingsschema, dan kunt u ervoor zorgen dat u zoveel mogelijk vet kwijt raakt en zoveel mogelijk spiermassa opbouwt. In de sportwereld hebben ze het dan ook wel over cutten en bulken. Bij cutten is het doel om zoveel mogelijk lichaamsvet te verliezen, zonder dat de spiermassa afneemt, terwijl het bij bulken gaat om spieren en lichaamsgewicht te vergroten, zonder dat u vet op gaat slaan. U zult begrijpen dat hiervoor uitgebalanceerde diëten voor nodig zijn. Bij Fitnessschemas.nl kunnen ze een dieet voor u samenstellen dat gebaseerd is op uw persoonlijke wensen en uw doelstellingen. Deze diëten worden altijd gemaakt door een erkende sportdiëtist en de verschillende voedingsschema’s zijn uitgebreid getest. Hebt u uw voedingsschema ontvangen, dan houdt de begeleiding uiteraard niet op. U kunt altijd via mail of telefoon contact met hen opnemen voor advies of ondersteuning bij het dieet. Voor een goed resultaat is het dus zeker aan te raden om uw persoonlijke fitness schema te combineren met een op maat gemaakt voedingsschema. Zo weet u zeker dat de inspanningen die u er in stopt ook echt te zien zullen zijn. Met het voeding en fitness schema zult u echt een gezond en fit lichaam behalen.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest